مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: یک‌میلیون و 240 هزار کرمانشاهی از سال 85 تا 93 در طرح سهام عدالت ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۴۲۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 15 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،علی محمدی ، اظهار داشت: یک‌میلیون و 240 هزار کرمانشاهی از سال 85 تا 93 در طرح سهام عدالت ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: در زمان آغاز طرح سهام عدالت مقرر شد بعد از 10 سال سهام عدالت مردم برای خرید و فروش به خود آن‌ها واگذار شود.

وی با بیان اینکه طرح سهام عدالت از نیمه دوم سال گذشته کلید خورده است، افزود: مهلت 10 ساله اجرای طرح توزیع سهام عدالت در کشور پایان‌ یافته و براساس آن بخشی از سهام واحدهای تولیدی که در راستای اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار می‌شود باید به مردم داده شود.

محمدی با بیان اینکه ثبت‌نام جدید سهام عدالت هنوز قطعی نشده است، ادامه داد: براساس اعلام مسؤولان سازمان خصوصی‌سازی، مجوز ثبت‌نام مشمولان جدید سهام عدالت صادر شدهاست، اما زمان مشخصی برای ثبت‌نام بازماندگان سهام عدالت اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه مردم در مرحله نخست با مراجعه به سایت سهام عدالت از وضعیت سهام خود مطلع شده‌اند، تصریح کرد: مرحله دوم فعالیت سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir از طریق امکان ورود و ثبت شماره شبا بانکی مشمولان سهام عدالت نیز در حال انجام است.

این مسؤول با اشاره به اینکه مشمولان تنها شماره شبا بانکی آن حساب را به سامانه معرفی کنند و لازم نیست مجددا برای افتتاح حساب جدید به بانک مراجعه کنند، اضافه کرد: هر حساب بانکی یک شماره شبا دارد که از طریق آن مبالغ مورد نظر به طور مستقیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حساب شخص واریز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار